петък, 23 декември 2016 г.

Това което за нас бе невъзможно...

Римляни 8:3 “Понеже това, което бе невъзможно за закона, поради туй, че бе отслабнал чрез плътта, Бог го извърши като изпрати Сина Си в плът подобна на греховната плът и в жертва за грях, и осъди греха в плътта,”

Ние всички сме наследници на Адам и поради тази причина се раждаме грешни. Адам и Ева съгрешиха, вследствие на това всички хора станаха грешни.(“Затова, както чрез един човек грехът влезе в света, и чрез греха смъртта, и по тоя начин смъртта мина във всичките човеци, понеже всички съгрешиха,” Римляни 5:12)
Като хора, ние носим грехът на Адам и Ева, и не можем да получим слава от Бога, нито е възможно да направим или дадем нещо, за да заслужим вечният живот от Бога. (“Понеже всички съгрешиха и не заслужават да се прославят от Бога,” Римляни 3:23) Божията святост не може да търпи зло в Небесното Царство. Бог изисква изпълнение на Божият свят закон и същевременно, проливане на свята кръв за грехът. “Понеже това, което бе невъзможно за закона, поради туй, че бе отслабнал чрез плътта, Бог го извърши като изпрати Сина Си в плът” Римляни 8:3а. Бог направи невъзможното за нас, като изпрати Своят Син и Го даде в жертва за греха.
Йоан 3:14-17 “както Моисей издигна змията в пустинята, така трябва да бъде издигнат Човешкият Син, та всеки, който вярва в Него [да не погине, но] да има вечен живот. Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот: Понеже Бог не е пратил Сина на света да съди света, но за да бъде светът спасен чрез Него.”
Апостол Петър ни казва: “Той взе греховете ни върху себе си в своето тяло на кръста, за да умрем за греха и да заживеем за праведността. С неговите рани се излекувахте.” 1 Петрово 2:24

В посланието към Евреите, апостолът ни казва: “Но в тия жертви всяка година става спомен за греховете.” 10:3 Курбана или жертва на Господа е недостатъчен поради това, че творението не може да плати на Твореца с нищо, защото Сам Твореца притежава всичко. Но Господ Бог е въвел жертвената система при израелския народ(датира от времето на Каин и Авел, Мойсей и Законът), не за да плащаме с кръв на овце и козе(“Защото не е възможно кръв от юнци и от козли да отмахне грехове.”Евреи 10:4), но за да разберем един ден Неговата любов и благодат! Апостол Павел в посланието си към римляните говорейки за Исус казва: “Христос, като влиза в света, казва: - "Жертва и принос не си поискал, Но приготвил си Ми тяло; Всеизгаряния и приноси за грях не Ти са угодни. Тогава рекох: Ето, дойдох, (В свитъка на книгата е писано за Мене), Да изпълня Твоята воля, о Боже". "Жертви и приноси, и всеизгаряния и приноси за грях не си поискал, нито Ти са угодни", (които впрочем се принасят според закона), после казва: "Ето, дойдох да изпълня волята Ти". Той отмахва първото, за да постанови второто. С тая воля ние сме осветени чрез принасянето на Исус Христовото тяло веднъж за винаги.” 10:5-10 “И тъй, оправдани чрез вяра, имаме мир с Бога, чрез нашия Господ Исус Христос; посредством Когото ние чрез вяра придобихме и достъп до тая благодат, в която стоим, и се радваме поради надеждата за Божията слава.” 5:1-2 “та, оправдани чрез Неговата благодат, да станем, според надеждата, наследници на вечния живот” Послание на апостол Павел към Тит 3:7 Божият план и воля за човека е да има вечен живот. Божието желание е всеки човек да се спаси, Господ никога не е създавал човека, за да го накаже с вечно наказание и Той доказа Неговата любов към нас като изпрати Синът Си да умре разпънат на кръст за греховете и престъпленията ни, вземайки върху Себе Си цялото наше наказание, проклятие, болести, всички неща появили се в следствие на грехът. “Но когато се яви благостта на Бога, нашия Спасител, и Неговата любов към човеците, Той ни спаси не чрез праведни дела, които ние сме сторили, но по Своята милост чрез окъпването, тоест, новорождението и обновяването на Светия Дух, когото изля изобилно върху нас чрез Исуса Христа, нашия Спасител, та, оправдани чрез Неговата благодат, да станем, според надеждата, наследници на вечния живот.” Тит 3:4-7

Апостолът към евреите ни казва: “Исус няма нужда всеки ден, като ония първосвещеници, да принася жертви първо за своите грехове, после за греховете на людете; защото стори това веднъж за винаги, като принесе Себе Си.” 7:27



Исус Христос, Божият Син принесе Себе Си в жертва за греховете на хората, веднъж и завинаги. Неговата жертва е достатъчна за всички тови грехове извършени някога в миналото, настоящето или бъдещето. Исус те чака с широко отворени ръце, така както умря на кръста за теб, с широко отворени ръце, така те чака и днес да Го приемеш за свой Господ и Спасител. Господ Исус ти казва днес: “Поемете моето иго върху себе си и се научете от Мен, защото съм кротък и със смирено сърце, и ще намерите мир за душите си. Защото игото, което ви давам, лесно се носи и товарът, който слагам върху вас, е лек.“ Матей 11:29-30 Когато приемеш Господството на Христос ти се освобождаваш от господството на грехът и Сатана, и от един зъл господар-Сатана, преминаваш на Един Добър Господар, Исус Христос, Който даде живота си за теб, това Сатана не е направил за теб...

Няма коментари:

Публикуване на коментар