сряда, 23 ноември 2016 г.

„Аз казах, богове сте вие.“

"Исус им отговори: Не е ли писано във вашия закон: „Аз казах, богове сте вие“?   Ако са наречени богове онези, към които дойде Божието слово, а Писанието не може да се наруши,"
Йоан 10:34‭-‬35

Вижте, ние не сме богове. Но нашият Баща е Бог Всемогъщи. Нека всеки се замисли, "ако моят Баща е Бог, то тогава според Него, аз какво ли съм?" Бог скъпи приятели ни нарече богове, не че сме, но защото Той е и даде Своят Божествен образ и Син Исус да стане завинаги освен Бог, но и човек, като нас завинаги!

Не се ли радваш че Исус стана и човек, за теб и мен?☺☺☺
Виждаш ли колко много те обича, понеже стана за теб, завинаги човек!

Ние обичаме Него, защото първо Той възлюби нас.   Ако някой каже: Обичам Бога, а мрази брат си, той е лъжец; защото който не обича брат си, когото е видял, не може да обича Бога, Когото не е видял.    И тази заповед имаме от Него: Който обича Бога, да обича и брат си.
1 Йоан 4:19‭-‬21

Ако някога си се чудил/а, "аз дали обичам Бог?", този стих е отговорът. Колкото и както обичаш човека, според Бога и словото Му, толкова и така обичаш Бога.
Ако си се държал/а лоши днес с някой човек, Бог така е устроил нещата, че това да е показателно как обичаш Бога.
Всички ние сме по образ и подобие на Бог. Така ни е направил Бог, та всеки който погледне нас, тоест ангели и т.м.п. да вижда Бога, така го е замислил Бог от създаването на света.
За това скъпи приятели, нека от днес на татък да не гледаме кой какъв е, но какво казва Божието слово, тоест да виждаме и всеки човек образ и подобие на Бог и така да почитаме небесният ни Баща.
Днес прочетох в Исая 58 глава, че да почитаме Бог е да не следваме своите си пътища и да не говорим своите си думи, но Божието слово. Това е почит към Бога а не както си мислех аз, като просто съм добър 😁

"и Го почиташ, като не следваш в нея своите си пътища и не търсиш своето си удоволствие" и не говориш своите си думи,   тогава ще се наслаждаваш в Господа ; и Аз ще те направя да яздиш по високите места на земята и ще те храня в наследството на баща ти Яков; защото устата Господни изговориха това.
Ис. 58:13‭-‬14

Вижте каква любов ни е дал Отец, да се наречем Божии деца; а такива и сме. Затова светът не познава нас, защото Него не позна.   Възлюбени, сега сме Божии деца и още не е станало явно какво ще бъдем; но знаем, че когато стане явно, ще бъдем подобни на Него, защото ще Го видим, Какъвто е.
1 Йоан 3:1‭-‬2

Виждате ли, апостола казва "не е ясно какви ще бъдем", но ще бъдем като Бога. Дори не можем да си представим какво означава това, но едно е сигурно, ЗАСЛУЖАВА СИ ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКО😁😁😁!
Фиууууйййй, направо ми връкна шапкта от това слово 😄😄😄

Няма коментари:

Публикуване на коментар