сряда, 23 ноември 2016 г.

"вече не го върша аз, а грехът"

Послание до римляните 7:20
"Но ако върша това, което не желая, то вече не го върша аз, а грехът, който живее в мен."
Здравейте скъпи братя и сестри! Господ Исус много ви обича! Исус Христос взе твоите грехове на кръста и каза: "Свърши се!" Свършено е с наказанието за греховете ви възлюбени деца на Господа! Край! Няма ги! 😀
Искам да ви спра вниманието на горният стих. Божието слово казва, че когато съгрешаваш а не искаш, тогава не го вършиш ти. "Как да знам дали искам да върша грях или не?" Ако си приел Господ Исус Христос в сърцето си, ако обичаш Бога и хората, значи ти си ново създание в Исус Христос а както казва апостол Йоан: "Всичко, което е родено от Бога, не греши(не желае да съгрешава)." Изяснихме дали сме нови създания, тоест новородени в Исус Христос и че роденото от Бог не желае греха, това съвсем не означава че нашата плът няма да греши и да желае да греши 😀 Добрата новина скъби мои братя и сестри е горното слово от Римляни 7:20 !
Святият Дух казва ясно, че когато грешиме, тоест съгрешаваме, не ние го вършим, но грехът, който живее в нашите телесни части. Нека го повторя пак, когато грешиш, съгрешаваш, не съгрешаваш ти, но грехът, който е в теб. Това не си ти когато съгрешаваш, защото вече споменахме Рим.7:20 че, "то вече не го върша аз, а грехът".Освобождава ли те това приятелю? Разпознаваш ли кой/я си в Христос? Вярваш ли на Божието слово, за да те освободи от робството на закона, който ти казва: "Всеки път, когато съгрешиш ти си грешник."? Скъпи братко и сестро, закона може да ти казва много и лоши неща за теб, но аз те моля, чети какво ти казва Исус Христос, защото Той е благодатта на Бога! Той винаги ще те нарече "праведно Мое дете", независимо колко грехове е извършило твоето тяло. Запомни това слово и бъдеи свободен/на!
Ще спомена и за хората, които в момента в който четат този стих или това, което съм споделил, си мислят: "Ми то тогава, значи можем да си грешим, щом не го вършим ние а грехът, който живее в нас." Нека ти помогна, братко и сестро, че тази мисъл не е твоя, но на грехът в твоите телесни части, който винаги ще си намира извинения, за да съгреши. Винаги ще бъде така, грехът винаги ще си търси извинения защо да направи нещо грешно, запомни го това и следващият път, когато те удари подобна мисъл, че може да съгрешаваш, си кажи: "Това не съм аз, словото казва, че не аз желая грехът, но грехът, който живее в моите телесни част. Словото казва, че не аз желая грехът."

Няма коментари:

Публикуване на коментар